Karty stránky

4. 5. 2017

...jsem v rekonstrukci

Divný název příspěvku? Ani ne. Jsem prostě v rekonstrukci. Vše co jsem měla na duši, co potřebovalo jít ven, tak ven šlo. Dala jsem to do světa. Jsem ve fázi objevování jiných, nových směrů mé tvorby, přecházení na jiný level. Zjišťuji, že stále častěji se přikláním ke geometrii, ve které je řád. Že to chaotické zentangle mne čím dál více opouští. V mluvě stavitele...překopávám, přestavuji a vyvážím nepotřebné, studentské pokojíky předělávám na dospělácké bydlení. No uvidíme, kam se to nakonec zvrtne. Dle mých přírodních zákonů to nechávám plynout. Co bude IN, to si cestu najde.
A co tedy vlastně objevuji? Magické pastelky, stále se v Top 10 drží černobílá geometrická iluze, naposledy rozmývané inkousty a sem tam zentangle.
Magické pastelky, jsou duhové pastelky. Prostě tuha má tři barvy a když kreslíte, tak je stopa po pastelce pokaždé jinak zabarvená. Pěkná hračička v kombinaci s kvalitním papírem na moje vesmírné kresby.






Další TOP je geometrie. Ať už iluze nebo krystaly. To je pro mě vždycky výzva. Tyto výzvy čerpám hlavně z Pinterestu. Když to vidím, prostě musím přijít na to, jak je to narýsováno.




Trochu si pohrávám s rozmýváním inkoustu a akvarelovými pastelkami nebo voskovkami. Zábavička a hra s náhodou. Nikdy člověk neví, jak to dopadne. Zatím jeden na ukázku, protože tohle se fakt blbě fotí.

No a nakonec zentangle. Ještě je pod kůží, ale už trochu v jiné formě. Pro zentangle nadšence přidávám odkaz na skvělou ZTG stránku s bezva vzory



A takhle si žiju v rekonstrukci :-). Tak jak bude hotová další část mé obnovy, tak se zase ozvu.

Mějte se zatím krásně



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.