Karty stránky

8. 11. 2017

...netrpím schizofrenií, jen jsem objevila novou hračku

Vloni jsem dostala úžasnou knížku Krásné tváře s Jane Davenport, která vyšla v mém oblíbeném vydavatelství Zoner Press. Dlouho jsem se odhodlávala, než jsem se do ní pustila. Až letos někdy v únoru přišla její chvíle, viz příspěvek. No první krůčky nic moc. Pak jsem tvářičky odložila, věnovala se pozemským věcem a v létě se holky opět přihlásily. A chtěly být víc a víc v mém úhlu pozornosti. Takže teď mám doma takový menší babinec. Ještě že nemluví a nehádají se, bych je musela roztrhnout :-D. Netrpím schizofrenií, že bych kolem sebe viděla tváře, jen mám novou hračku s kterou můžu beztrestně experimentovat. Můžu jí udělat velký oči, vytvořit květák na hlavě, nebo jí bezbolestně natáhnout krk a udělat z ní žirafu. K tomu se mi v poslední době ještě připlétá krasopis. Takže ještě experimentuju s písmem.

Já říkala, že ten Inktober je zlomová věc.

A tímto vám teď dám možnost nahlídnout pod výtvarnou pokličku. Do hrnce, kde to začíná vařit. V zimě jsem si zkusila vyrobit vlastní skicák nebo knížku pro kreslení. V zahraničí je populární tomu říkat Art Journal. Asi tenkrát už Vesmír věděl, na co ho budu používat. Journal je zhotoven z našich českých skicákových žlutých papírů, na které se dobře kreslí. Obal je z látky a ještě ho mám prozatím obalen igelitem. Igelit po pokreslení samozřejmě sundám. Velikost je A5. No a je v něm.....podívejte se sami:
obal

první nesmělé pokusy

už jsem je brala vážněji

v mezidobí mé oblíbené domečky

po pauze i s pokusy o krasopis

rozmývaný inkoust

a tady už je to fakt vážný

Samý baby. Ten poslední obrázek je na kartičkách, které jsem dostala od své kamarádky. Děkuji Miri. Taky na ně došlo, protože vše má svůj čas. Teď experimentuji na různých formátech a papírech. Objevila jsem hnědý recyklovaný papír. Skvělá záležitost, viz. úvodní obrázek. A ještě k tomu přidávám kreslení tužkou. Poprvé po 6 letech od kurzu kreslení pravou mozkovou hemisférou.


A před nedávnem jsem si ještě udělala malý deníček o pár stránkách z tvrdých papírů. Tam zkouším zase různé techniky podmalby. Ošetřeno je to Gessem proti prosáknutí, ale stejně se prosaku neubráním.


stínování pomocí Promarkerů (fixů)

fixy rozmývané vodou

inkousty Distress

akrylové barvy

inkousty Distress, pastel a razítka

Takže jak už jsem v minulém příspěvku zmiňovala, posouvám se do jiných dimenzí. Nevím jaké budou, ale mě baví to nevědět. Protože pro mě je důležité, že můžu dělat co mě těší.

Pro dnešek nápadům zdar, musím jít, ženský volají :-D



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.